czwartek, 27 września 2018

Pierwsze wrześniowe wesele Misi

Lato dobiegło końca, a jesienna pochmurna aura nie napawa energią. Czeka mnie jednak bardzo sympatyczna końcówka września tj. ślub naszych znajomych. Dodatkowo będzie to pierwsze wesele naszej miesięcznej Michaliny, więc nie możemy iść z pustymi rękami. Wykańczanie pracy między jednym karmieniem a drugim jest jednak możliwe, a wyniki pracy zamieszczam poniżej.

Zdecydowałam się nie robić tym razem zwykłego exploding boxa, a wykorzystać jako bazę tekturowe opakowanie na winko.




Do pracy natchnęły mnie żołędzie, które opanowały wrocławskie trawniki, a na jednym ze spacerków postanowiłam pozbierać worek tych magicznych "czapeczek".


Wykorzystałam również przepiękny papier Laserove LOVE - Lavender Date - 04 oraz tekturkę z Kreaterii. Reszta elementów to pełen recykling: pudełko z resztkami, które może się kiedyś przydadzą - i się przydały.

Klika zbliżeń zamieszczam poniżej.



W środku umieściłam tylko pseudo-kopertę z życzeniami i "najbardziej pożytecznym prezentem świata" ($$$).


Elementem łączącym są dżety-perełki z Paper Concept.

 Prace zgłaszam do następujących wyzwań:

1. Snip Art
http://snipart-pracownia.blogspot.com/2018/09/wyzwanie-43-wrzesniowy-slub-challenge.html






14 komentarzy:

  1. Śliczna kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniala praca!! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie zapakowane wino, dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eleganckie pakowanie :) fajne wykonanie, dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełko :) dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł i pięknie Ci to wyszło :) gratuluje organizacji między karmieniami ;) dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście moja córcia pozwala mi się zorganizować (i oby się jej to nie odmieniło) ;)

      Usuń
  7. no tak zapakowane wino, aż szkoda pić, bardzo ładnie, dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście otwieranie i zamykanie pudełka go nie psuje, więc można pić winko, wstawiać nowe i tak w kółko ;)

      Usuń