poniedziałek, 18 lutego 2019

Balonik dla Przemusia

Cześć,
niedawno na świat przyszedł Przemcio. W związku z tym, trzeba było go powitać na tym świecie i tak powstał balonik z papierów Piątek Trzynastego Cute & Co.

Hello,
sometime ago, Przemek was born. He had to be nicely welcome in his new world - that's how the baloon from Piątek Trzynastego Cute & Co Collection showed up.


Bazę - balonik wycięłam z beermaty. Całość pokryłam przy pomocy maski i pasty strukturalnej z Lidla, a następnie pomalowałam samodzielnie zrobionymi mgiełkami (na bazie farb akrylowych z Lidla) w kolorze błękitnym, różowym i fioletowym. Z papierów poskładałam harmonijki. Na pracy dzieje się dużo: dodałam kulki 3d, piasek, koronki oraz pomponiki. Wszystko przykleiłam na  żel medium Renesans.

I cut the baloon-base from beermat. I coated it using texture paste from Lidl and mask. Than I painted it using self-made mists from acrylic paints in three colours: pink, blue and violet. I fold the paper in a shape of a harmonica. A lot things is happening on the project: 3d bouls, sand, laces, pompons. I glued everything on gel medium Renesans.







 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz