środa, 10 kwietnia 2019

Jajo czy kura? vol 3

Cześć,
dzisiaj ostatnie wielkanocne jajo (więcej baz nie mam). Tym razem koronkowe, czyli takie, jak lubi moja mama. Kolory są tym razem bardzo stonowane.

Hello,
today my last Easter egg (I do not have more bases). This time with laces, so my mum loves. Colours are really toned.
 

Do wykonania jaja stworzyłam sobie taki swój kit z resztek. W skład kitu wchodziły: 
  • baza jajo pomalowana białym gesso 13 Arts,
  • pocięte papierowe serwetki,
  • sizal,
  • reszty kartonów, papieru eco craftowego, papierowe opakowanie po bułkach,
  • resztki juty, bawełnianych koronek,
  • jajeczka - których finalnie nie wykorzystałam,
  • koronka kwiatki, która była opaską na Chrzest dla Misi, ale mi się nie podobała, więc postanowiłam ją inaczej wykorzystać.
I used self-made kit from leftovers to make an egg. I used:
  • egg base painted with white gesso from 13 Arts,
  • cut paper naps,
  • sisal,
  • some left carton, cotton laces,
  • eggs - which I finally did not use,
  • flower lace (It had to be used on Misia's Babtism but I found another way to use it). 


Najpierw z kartonu wycięłam skorupkę, do której następnie przy pomocy gel medium Renesans dokleiłam elementy z resztek.

At first, I cut egg crust from carton and glued some elements using gel medium Renesans.
 

Praca wymagała wykończenia. Na jajku odbiłam wzór z szablonu Cadence używając pasty strukturalnej z Lidla z odrobiną brązowej farby akrylowej. Całość pomalowałam złotą farbą Decoart Interference Gold, co pozwoliło na uzyskanie połysku. Brzegi przetarłam tuszem Distress Vintage Photo.

The project needed finishing. I used Cadence stencil and mixture of structural paste and brown acrilic paint from Lidl. I dried it and painted whole egg using Decoart Interference Gols paint to have the glittering effect. I used Distress Ink Vintage Photo on the edges.


Na dół jajka dodałam sizal. Przykleiłam złoty brokat do koronkowych kwiatków z użyciem kleju Magic oraz dodałam kurkę z Artistiko pomalowaną gesso i tuszem Distress Vintage Photo.

I added sisal at the bottom of the egg and hen from Artistiko painted with gesso and Distress Ink Vintage Photo. I added some gold glitter on lace-flowers to make it shine.
 

Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:

1. Szuflada - skrawki, ścinki, resztki

Użyłam resztki tekturek, serwetek, wstążeczek bawełnianych

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2019/03/otworz-szuflade-w-marcu.html

Wybrałam po przekątnej: Sizal + JAJKO + Kwiatek
http://egocraftpl.blogspot.com/2019/04/wyzwanie-29.html

6 komentarzy: