niedziela, 28 kwietnia 2019

Klasyczny ślub

Cześć,
dzisiaj przedstawiam typową ślubną kartkę w odcieniach szarości, różu i bieli. Wykorzystałam papiery Stamperia Wedding oraz Galeria Papieru Pastelowy Kapuśniaczek. Brzegi papierów postarzyłam tuszem Stamperia oraz poszarpałam nożyczkami. W centrum dodałam zaembossowaną na różowo tekturkę. Wykorzystałam następujący tusz i puder. Dodałam gazę, koronkę, dżety, samodzielnie wykonany napis, kwiatek wiśni WOC, mały kwiatek DP Craft, różyczkę, oraz białe listki. W środku kartki znajdują się życzenia oraz wycięta na ploterze tnącym i przewiązana wstążką koperta na pieniądze.

Hello,
today I'd like to introduce classic wedding card. Main colours are: greay, pink and white. I used papers from Stamperia Wedding Collection and Galeria Papieru Pastelowy Kapuśniaczek Collection. I altered the paper edges using Stamperia grey ink. In the middle I added an embossed chipboard couple. I used the Nellie's ink and pink powder. I added gauze, jets, laces, self-made text, cherry flower WOC, small flower from DP Craft, white rose and white leaves. Inside the card I added greetings and cutted on plotter envelope.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz