poniedziałek, 13 maja 2019

30-stka Gosi

Cześć,
dzisiaj kartka na szybko. Powstała z okazji 30-stych urodzin szalonej Gosi, więc nie mogła być zbyt poważna. Wykorzystałam gratisowy papier od Craft o'Clock  oraz grafikę z newslettera od Karoliny Bińkowskiej. Shaker wykonałam z papieru z bloku technicznego i przymocowałam przy pomocy taśmy dystansowej. "Okienko" wycięłam na ploterze tnącym. Nie wiem, czy już wspominałam, że kocham shakery <3 <3 <3

Hello,
today quick card. I made it for Gosia, because of her 30th Birthday. Gosia is a little bit crazy, so the card could not be serious. I used free gift from Craft o'Clock as a background paper and graphics from Karolina Bińkowska. I made the shaker from white 250g paper and glued it onto foam tape. I cut the "window" using plotter. The truth is that I lover shakers :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz