poniedziałek, 27 maja 2019

Ten pierwszy tag

Cześć,
już jakiś czas zbierałam się do zrobienia Taga. Jeszcze przed Wielkanocą kupiłam grubiutką bazę od Woodouts i zaraz po dostarczeniu przesyłki zagessowałam białym gesso 13arts i tak czekało... Aż do Dnia Matki. I tak, przy kawce ze Stefcią i Asią powstał mój pierwszy vintage'owy tag. Na zabieloną gesso powierzchnię nałożyłam maskę od ITD Collection używając pasty strukturalnej z Lidla, a na gel medium przykleiłam dwa rodzaje koronek oraz gazę. Całość pomalowałam farbami akrylowymi z Lidla. Dodałam kawałki papierów z kolekcji Grow Old With Me Lemoncraft na środek oraz kulki 3d po bokach. Gdzieniegdzie użyłam pasty piaskowej od Decoart. Elementy pomalowałam złotą farbą Interference Gold od Decoart, a efekt rdzy powstał przy wykorzystaniu farby Quinacridone Gold Decoart. Całość pomalowałam białym gesso z wykorzystaniem metody suchego pędzla. Dodałam sizal, sznurek jutowy i wycięte elementy - motyle z Vintage Time 037 Lemoncraft. Na koniec dodałam złoty brokat dla błysku i metalowy napis "wonderland".

Hi,
it have been a long time i was about to do a tag. Since Easter I had bought a tag base from woodouts and after I got it I paunted it using white gesso 13 Arts. It waited to be finished until Mother's Day. That way, with a coffee and amazing friends I finished my first vintage tag. On painted with gesso base I put some structural paste with stencil from ITD Collection. I glued laces, 3d bouls and gauze using gel medium. I painted it using acrilic paints from Lidl. I added papers from Grow Old With Me Collection by Lemoncraft in the middle. I painted some elements usind Interference Gold by Decoart. I got the rust effect using sand paste and Quinacridone Gold fluid acrilic by Decoart. I painted whole project using gesso and dry brush. In the middle I added butterflies cut from Vintage 037 by Lemoncraft and sisal. At the end I added gold glitter and "wonderlad" metal element.











Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:

1. 13 arts - RUST

http://13artspl.blogspot.com/2019/05/challenge-wyzwanie-78.html

2. Altair Art - Na motylich skrzydłach

http://www.altairart.pl/2019/05/wyzwanie-52019.html

12 komentarzy:

  1. Loving the gorgeous textures on this Tag....Thank you for joining the Rust challenge at 13arts this month....

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca :) dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. So lovely. Thanks for joining the 13 Arts Rust challenge!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful! THank you for joining the challange at 13Arts !

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely creation!! Thank you for joining us at the 13arts challenge!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, bardzo ciekawa praca. Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu AltairArt! :)

    OdpowiedzUsuń