środa, 12 czerwca 2019

Album ciążowy

Cześć,
dzisiaj przedstawiam Wam mój album ciążowy - wykonany ode mnie dla mnie, który miał powstać 9 miesięcy temu, ale ciągle coś innego wypadało. Bazę wykonałam samodzielnie z beermaty oklejonej kartką z kalendarza oraz kopert. Wymiar idealnie pasował pod mały bloczek papierów "Mała Dziewczynka" Piątku Trzynastego i zużyłam mały bloczek w całości. ZERO WASTE! Okładkę zdobi zaembossowana pudrem Nellie's tekturka z Kreaterii Wrocław, kwiatki (Action, WOC, Kreateria), gaza, mikrokulki szklane różowe, dżety-kwiatuszki, pręciki oraz kropelki z Enamels Dots Ranger. Cały album można zobaczyć na filmiku, a tuż pod nim zdjęcia okładki ;)








Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:









7 komentarzy:

  1. Super praca...i bardzo czasochłonna... tylko jakby troche kwiatków za dużo... i listków pod nasze dytando ;)
    Dziękuję za udział w zabawie Essy-Floresy. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny albumik 🙂 dziękuję za udział w essowym wyzwaniu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna pamiątka. Dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl xo Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Super praca dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy DT Pati

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna pamiątka na całe rodzące się życie. Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu.

    OdpowiedzUsuń