czwartek, 8 sierpnia 2019

Po przerwie

Cześć!
Moja blogowa przerwa chwilę trwała. Pochłonął mnie Instagram i Facebook. Musiałam poczuć konieczność powrotu i chęć podzielenia się czymś więcej niż tylko zdjęciami prac. Od czasu do czasu będą oczywiście pojawiały się różne prace, ale postaram się pokazać ich tworzenie - czy to w postaci filmów, czy zdjęć - myślę, że już czas na taki zdecydowany krok naprzód ;) Ale to przyszłość!
Dzisiaj mam dla was layout lub scrap, bo taka jest pierwotna wersja. W skrócie LO. Oficjalnie LO powinno być utworzone na papierze o wymiarach 30,5x30,5 cm (12x12 cali). Taki wymiar pozwala na piękne wkomponowanie zdjęcia 10x15 - najbardziej popularny wymiar. Należy jednak pamiętać, że zagospodarowanie tak dużej przestrzeni wymaga czasu i umiejętności. Ja jeszcze ich nie mam i takie LO to dla mnie mega wyzwanie, ale myślę że i na to przyjdzie czas ;)
Dla tchórzy jak ja polecam stworzenie czegoś mniejszego. Zdjęcia można eksponować w różny sposób, a gdy znudzą nam się ramki to może zainteresuje was poniższa interpretacja LO.
Zamiast papieru - tekturka ażurowa od AB Studio. Zagruntowałam powierzchnię białym gesso od 13Arts, a następnie pomalowałam akwarelami (również 13Arts). Gdzieniegdzie dodałam złota od Rosa Talent. Delikatne reliefy to farba akrylowa brązowa z Lidla nałożona gąbką przez maskę 13Arts. Aby zdjęcie pasowało do kompozycji - wybrałam czarno-białe. Taka opcja daje nieograniczone możliwości wyboru zdjęcia i tła. W przypadku zdjęć kolorowych - musimy dobrać kolorystykę tła pod zdjęcie - tu was odsyłam do innego mojego LO na bazie hdf w formie syrenki ( https://www.facebook.com/690104134372479/posts/2323303797719163/)

Wracając do poniższego projektu...

Tło ażurowe jest na tyle efektowne, że nie chciałam przesadzić z dodatkami. Postanowiłam wykorzystać wycinane elementy z pięknej vintage'owej kolekcji Dreamland od AB Studio.

Cała praca była inspirowana wyzwaniem AB Studio i została zgłoszona pod postem na FB. Banerek na końcu wpisu ;)

Dajcie znać jak Wam się podoba praca, ten wpis i moje przyszłe plany!


Hello,
I did some blog-break and it has been a while since I wrote something here. I opened my account on Instagram and it took a lot of my time to be more in it. I need some time to think and I decided to change the content on blog. The photos of my projects will be of course but I also would like to present some tutorials ;)
Anyway, today I have small layout for you. Layout, scrap, LO - these are different names for a project made on 30,5 x 30,5 cm (12 x 12 ') exposing a photograph. It's a huge challenge and experience is needed to make beautiful LO. I'm not ready for that, but I tried to do something smaller. The hdf bases or chipboards may be used as a background. I used a chipboard from AB Studio which I primed using white gesso from 13 Arts. Then I painted it using 13 Arts watercolor. I added some gold paint from Rosa Talent in some places also to make it shine a little bit ;) I did brown ornaments using acrilic brown paint and stencil from 13 Arts. I added blac&white photo. Monochrome photos fit more or less to everybackground. If we want to use colourful photo, we have to fit the backround to it. You can see an exaple here: 
https://www.facebook.com/690104134372479/posts/2323303797719163/)

Let's go back to my layout.

Openwork backround is effective enough, so a lot of addings are not needed. I used only some cuttings from Dreamland Collection by AB Studio. I was inspired by AB Studio moodboard (at bottom of the page).

Let me know if you like it.

Pozdrawiam,
Greetings,
Aga Mirkowska, Scrapeciarnia




Wakacyjne wyzwanie AB Studio:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz