czwartek, 29 sierpnia 2019

Wymiana kartkowa

Cześć!
Niedawno (no jakiś czas temu) brałam udział w wymianie kartkowej zorganizowanej przez Art Piaskownicę. Wymiana polegała na przygotowaniu dwóch identycznych kitów kartkowych. Z jednego należało zrobić kartkę, a drugi kit wysłać.

Hello!
Sometime ago I attend the card change organised by Art Piaskownica. The task was to preparat two identical kits, to make a card from one od them and send the another kit to a change-person.

Poniżej kit, który przygotowałam.

The kit I made is on the photo below.



Przygotowałam bazę na kartkę 15x15 cm, papiery od Piątku Trzynastego, koronkę, wyciski z foremki - ptaszki, kwiatki, liście, cekiny, mikrokulki, dżety i napisy.

I prepared 15x15 basen, papers from Piątek Trzynastego, lace, birds from molds, sequins, jest, flowers, leaves and sentences.

Kartka, którą wykonałam z kitu poniżej.

The card I made from my kit is presented below.




A teraz czas na kit, który dostałam od Emi i kartkę leśną, którą z niego wykonałam.

Time for the kit I git from Emi and woodden card I made using those things.







2 komentarze: