poniedziałek, 14 października 2019

Jesienna wymianka

Cześć!
Dzisiaj chciałabym wam zrelacjonować jesienną wymianę czekoladownikami, która zorganizowana była na blogu esmescrap.blogspot.com.

Hello,
Today I'd like to tell you a little bit about chocolate box exchange, which I attend due to esmecsrap.blogspot.com (link above).

Wymiana polegała na wykonaniu jesiennego czekoladownika i wysłania drugiej osobie. Wykonany przeze mnie czekoladownik przedstawiają zdjęcia poniżej.

Theo exchange was to make a chocolate box with autumn inspiration and send it to another person. The box I made is presented on the picutres below.





Wykorzystałam papiery od AB Studio, tekturkę listka i dodatki od 13 Arts i zrobione!

I used AB studio papers and some addings from 13 Arts.


Moją parą została Magiczna Pracownia, która oprócz cudownego czekoladownika wysłała mi kilka swoich cudownych kwiatów z foamiranu. Zakochałam się w nich i od razu użyłam do stworze ja kartki. Zdjęcia poniżej.

Magiczna Pracownia became my pair-to-exchange. She sent me some lonely flowers and beautiful chocolate box with roses. I used those flowers immidiately to make a card. You van der the results below.






Wykorzystałam papiery i listki od Craft o'Clock, tekturki listki i motylki od Przez Okienko i trochę koronki. Linki do wszystkich produktów na końcu posta.

I used leaves and papers from Craft o'Clock and chipboard leaves and frames from Przez Okienko. Links to whole products at the end of the post.

Tekturki:
https://www.przezokienko.pl/?s=Listki&post_type=product
https://www.przezokienko.pl/produkt/ramka-3-kola-motylki/
Papiery:
https://shop.agabaraniak.com/en/scrapbooking-papers/dreamland
https://craft-o-clock.pl/en_US/c/11-LAVENDER-HILLS/49

3 komentarze:

  1. Ale super Wam wyszła ta wymianka :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano wyszła wyszła 😍 a jaka czekolada dobra była 😋 a jakie kwiaty 😍 ach i och po prostu 😊

      Usuń
  2. Agnieszko dziękuję, że wzięłaś udział w wymiance czekoladowników, którą zorganizowałam wraz z Kasią. Wysłałyście do siebie piękne czekoladowniki pachnące jesienią. Cieszę się, że wymianka przebiegła zadowalająco :) Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń