poniedziałek, 19 listopada 2018

Szybko z Lidlem

Cześć,
za oknem: szaro, buro, nieprzyjemnie - "przedzimie". Czekam na słoneczko i iskrzący się w jej promieniach śnieg... Naszła mnie w końcu ŚWIĄTECZNA aura. I powstała ONA: pierwsza, szybka świąteczne kartka.


Zainspirowałam się wyzwaniem Bloomcraft: Clean & Simple. Miałam już trochę dość klejenia kwiatków klejem termicznym i 3-krotnego przestawiania kompozycji i temat wyzwania trafił w moje potrzeby.


Co do elementów, z których powstała kartka to zaczynam pozbywać się zeszłorocznych zapasów:
  1. Papiery Crelando z Lidla
    Są przepięknie dobrane kolorystycznie, mają różne gramatury, dzięki czemu można je dowolnie łączyć w różnych konfiguracjach. Mają w sobie to "coś".
  2. Sznurek z Empiku (promocja 70%! - nie mogłam się oprzeć) 
  3. Napis: https://pl.freepik.com/darmowe-wektory/weso%C5%82ych-%C5%9Awi%C4%85t-napis_1430747.htm

Praca składa się z 3 prostokątów, kółka z napisem "Merry Christmas", kółka o półkolistych brzegach i kokardki ze sznurka. Prosto i wesoło!

 W związku z tym, że się nakręciłam na takie proste, kolorowe kartki bożonarodzeniowe, pewnie niedługo powstanie kolejna!


Pracę zgłaszam na wyzwanie

Bloomcraft

wyzwanie bloomcraft

1 komentarz: