czwartek, 22 listopada 2018

Kartka z tekturką

Cześć,
dzisiaj przedstawiam kolejną świąteczną kartkę.


Wykorzystałam:
- papiery Piątek Trzynastego Świąteczne Życzenia 05,
- tekturkę ramkę Nice Craft Kreateria Wrocław,
- tekturkę napis Simply Crafting Paper Concept Wrocław,
- konturówkę Pentart Kreateria Wrocław,
- papier ryżowy Ltd. Collection R1273 Kreateria Wrocław (tego już nie znalazłam jest R1274),
- wybielone szyszki olchy, modrzewia, anyż i inne dodatki.

Najpierw wycięłam bazę kartki z papieru technicznego o wymiarach 140 x 280 mm i zbigowałam w połowie. Następnie przy użyciu kleju Magic przykleiłam kwadrat z papieru craftowego o wymiarach 130 x 130, również wycięty przy pomocy plotera. Z papieru ryżowego wycięłam interesujący mnie widoczek i przykleiłam do tekturowej ramki. Całość umieściłam na kawałku grubej tektury - aby "odstawało". Kompozycje z szyszek umieściłam po części pod ramką i przykleiłam na klej termiczny. Dodatkowo dodałam tekturkowy napis, ramkę i kropeczki z konturówki. ramka i kropeczki nie sa płaskie, co również dodaje uroku.




Kartka na pewno znajdzie adresata ;)


Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:

1. EgoCraft

https://egocraftpl.blogspot.com/2018/11/wyzwanie-24.html

2. CraftyMoly

https://craftymoly.blogspot.com/2018/11/wyzwanie-75-swiatecznie-z-tekturka.html

3. CherryCraft

https://cherrycraftpl.blogspot.com/2018/11/wyzwanie-48-praca-z-ramka-tekturka.html

12 komentarzy:

  1. Śliczna kartka :) Świetny pomysł z wykorzystaniem obrazka z papieru ryżowego :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, ciekawa kompozycja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka:) Dziękujemy z wspólną zabawę z "Crafty Moly".

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kompozycja. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Egocraft ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, ciepło i nostalgicznie... Dziękuję za udział w zabawie egoCraft!

    OdpowiedzUsuń
  6. urocza, delikatna praca :))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń