środa, 14 listopada 2018

50-lecie ślubu

Cześć,
okazja, na którą przyszło mi wykonać karteczkę NIESAMOWITA - 50-lecie ślubu.


Jak widać romantyczna jesień jeszcze mnie nie opuściła i nie wpędziłam się jeszcze w przedświąteczny szał kartkowania (ale sporo pomysłów już na takie karteczki mam).

A teraz słów kilka o kartce.

Kompozycja powstała szybko i w większości z gotowych elementów. W niedzielę Chrzest Maleństwa, a podziękowania dla gości z jej zdjęciem jeszcze nie gotowe :(


Wykorzystane elementy:
  •  Listki i dżety: Paper Concept - kupione stacjonarnie we Wrocławiu.
  • Tekturki: wykorzystałam połamane elementy, skąd kiedy gdzie ? nie pamiętam ;) Podobnie z koronką, czy sznurkiem jutowym. (Trochę recyklingu nie zaszkodzi).
  • Cyferki "50" wycięte z papieru eco (Paper Concept) na ploterze tnącym Brother Scan'n'Cut i pomalowane fioletowym (<3) Pearl Penem Pentartu


  • Napis na pudełku - gotowy internetowy z Pinterestu naklejony na kółeczko z ww. papierów.

  • Dodatkowo wykorzystałam szyszki olchy, czapeczki żołędzi i owoce lipy własnoręcznie uzbierane.
Wszystko razem uzbierane do kupy i wyszła taka karteczka wraz z pudełkiem.


A, że jeszcze zostałam w jesiennych klimatach załapię się na takie o to wyzwania:

1. Zielone Koty

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiyLF08XzH2FqgTm0Pm4ZdK_8j4y649ueM93n9t3JLMo3CAYf6-ajvTVpo3T8SmyP-tNjvkKknunvkXjKAgG96e3auSiauf5CuIPh77zd8iBYjcjX4FNmt450fAa5NE20SRpQBu3Lloza0/s640/Ramka_wyzwanie_11_18.jpg


2 komentarze: