wtorek, 25 grudnia 2018

Zmarznięty Miś

Cześć,
dzisiaj przedstawiam Wam świąteczno-zimową kartkę z papierami Craft o'Clock, pieczątką Misiem pomalowanym markerami Touchfive i shaker boxem. Cala kompozycja jest utrzymana w kolorze niebieskim i jego odcieniach. Kartka nie wymagała dużego nakładów kosztów i czasu.

Hello,
today I would like to present Christmas-winter card based on Carft o'Clock papers, bear-stamp coloured with Touchfive markers and shaker box. The whole composition is based on blue shades. The card did not demand high costs of money or time.



W kilku krokach opowiem jak powstała.
1. Na ploterze tnącym wycięłam bazę z papieru technicznego (190 g) o wymiarach 200 x 150 mm i zbigowalam wzdłuż dłuższego boku.
2. Przy pomocy skalpela z papierów craftowych powycinałam paski o różnych szerokościach i przykleiłam skośnie na bazie.
3. Póki klej nie wyschnął, przycięłam je, aby uzyskać równe brzegi kartki.
4. Misia i napis odbiłam przy pomocy tuszu czarnego (Latarnia Morska) na papierze, a następnie wycięłam wzór na ploterze. Misia pomalowałam markerami Touchfive.
5. Na ploterze wycięłam również ramkę do shaker-boxa. Przykleiłam przezroczystą folię i okleiłam taśmą dwustronna z Castoramy. Nasypałam do środka niebieskie cekiny, gwiazki, mikrokulki, bezbarwne i granatowe koraliki.
6. Wycięłam ręcznie i lekko pomalowałam markerami śnieżną zaspę.
7. Wszystko umieściłam na bazie i przykleiłam. Aby uzyskać efekt 3d Misia przykleiłam na kostkę 3d.

In a few steps I will describe how the card was made.
1. Firstly, I cut a base (200 x 150 mm) from a paper (190 g) on a plotter. I flexed along the longer side.
2. I cut paper straps with different width with a scalpel from craft paper and glued them on a base.
3. Before the glue dried I cut the paper straps with a scalpel to get plain sides.
4. I used Latarnia Morska ink to  make a bear stamp and the text. I cut the elements on plotter. Than, I coloured the bear with Touchfive markers. 
5. I used the plotter to cut the shaker-box frame also. I glued the colourless foil and tapped around with a double-side tape. I put sequins, microboubles and beads inside.
6. I cut a snowdrift with scissors and coloured gently with markers and glued on a base.
7. I glued the bear with a 3d bars to gain the 3d effect.





Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:






12 komentarzy: