czwartek, 31 stycznia 2019

Urodzinowa Lucidity

Cześć,
niedawno w sprzedaży pojawiła się nowa kolekcja Piątku Trzynastego - Lucidity. W przypływie emocji postanowiłam ją kupić. Wybrałam mniejszy bloczek. Przyniosłam do domu. Obejrzałam i... stwierdziłam, że nie mam pojęcia od czego zacząć i do czego jej użyć (?) Odłożyłam ją, a po kilku dniach ogarnęła mnie JASNOŚĆ (ang. Lucidity). Postanowiłam wykonać kartkę urodzinową korzystając z mapki 123scrapujTy. Jako dodatki wykorzystałam sizal DP Craft oraz perełki w płynie. Poszczególne warstwy przykleiłam na kostkę 3d DP Craft, taśmę piankową albo używając przekładek z tektury. Do napisu użyłam czcionki Channel.

Hello,
some time ago, the new Collection Lucidity from Piątek Trzynastego showed up. In a fit of emotion I decided to buy it. I chose the smaller version. I brought it home. I looked in and... I didn't know what to do with it and how to use it. I put it down and after few days: Lucidity! I decided to make a Borthday card from it using map from 123scrapujTy. In addition I used sisal and pearl pen. I glued particular layers using foam tape, 3d bricks or using chipboards. I used Channel font to make the text.






Kartkę zgłaszam na wyzwanie:

123scrapujTY

https://123scrapujty.blogspot.com/2019/01/wyzwanie123-praca-wg-mapki.html

4 komentarze:

  1. I kartka wyszła fantastycznie. W monochromatycznym stylu, elegancka - bardzo mi się podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zawsze po zakupie papiery muszą troszeczkę poleżeć, może nie dlatego że nie wiem co z nich zrobić, ale żal mi je ciąć:) Najważniejsze, że przyszedł pomysł. Wykorzystałaś je świetnie.Przepięknie podkreśliłaś warstwy!
    Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń