wtorek, 22 stycznia 2019

Kartka z bałwankiem

Cześć,
zima nas nie opuszcza, zatem kartka jak najbardziej zimowa.

Hello,
the winter is still all around us, so the card is also winter.


Bazę o wymiarach 10 x 15 cm (po złożeniu) wykonałam z papierów dekoracyjnych z Paper Concept. Wykorzystałam również biały papier techniczny oraz papiery z kolekcji North Pole Piątku Trzynastego. Do shakera wsypałam srebrny brokat oraz srebrne cekiny o różnych kształtach. W kartce wykorzystałam pieczątkę bałwanka, którą pomalowałam markerami alkoholowymi Touchfive. Całość wykończyłam pastą śniegową oraz perełkami w płynie.

I made a base with dimensions 10 x 15 cm (after bending) using decoration paper from Paper Concept. I used also white technical paper and craft paper from Piątek Trzynastego Collection North Pole. I put silver glitter and sequins in different shapes into shaker. I used also snowman-stamp coloured using alcohol markers Touchfive. I finished whole project with snow paste and pearl pen.


Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:

1. Świat Pasji

https://swiatpasji.pl/kreatywny/wyzwanie-na-styczen-blyszczy-i-migocze/

2. Cherry Craft

http://cherrycraftpl.blogspot.com/2019/01/wyzwanie-50-z-brokatem.html

8 komentarzy:

  1. Cudnie mroźna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu CherryCraft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna praca, uroczy bałwanek :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuć mróz :) Bardzo fajna kartka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zimowa kartka, uroczy shakerek :D uwielbiam je!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń