środa, 23 stycznia 2019

Zimowa kartka dla Babci i Dziadka

Cześć,
Dzień Babci i Dziadka minął, ale trochę tych prac prezentowych powstało i czas je pokazać.

Hello,
the Grandparents' Day is past, but I made a few gift work and it's high time to show them.
 


Kartka powstała na bazie 10 x 15 cm and z papierów Mintay Papers. Na początek nałożyłam przez maskę gwiazdki o różnych wymiarach. Wykorzystałam pastę strukturalną z Lidla pomieszaną z białym brokatem. Niestety mistrzem zdjęć nie jestem, przez co tego efektu nie do końca widać. Postaram się poprawić ;)

I made the card on white 10 x 15 base and I used Mintay Papers. At the beginning I put some stars on the paper using srat-stencil. I used paste from Lidl mixed with white glitter. Unfortunately, I'm not the photo master, so the effect might be not visible on photos. I try to improve ;)


Dodatkowo w kompozycji wykorzystałam gotowe elementy do wycięcia: https://vk.com/photo-120316257_456243719.

In addition I used a set of cuttings from: https://vk.com/photo-120316257_456243719.


Dodałam tekturkę pomalowaną białą farbą akrylową, kulki 3d w dwóch rozmiarach i gazę. Wykorzystałam również białe gesso i brokat.

I added chipboard painted woth white acrylic paint, 3d bauls in two different sizes and gauze. I also used white gesso and glitter.



W napisach wykorzystałam czcionkę Warm Snow oraz dodałam pasty śniegowej.

In texts I used Warm Snow font and I added some Snow Paste.


 Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:

1. Kwiat Dolnośląski

Banerek do zabrania: 

https://123scrapujty.blogspot.com/




6 komentarzy:

  1. Piękna klimatyczna kartka, Dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka. Dziadkom sprawiliście na pewno miłą niespodziankę. Myślę, że mają też pamiątkę w postaci zdjęcia wnuka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kwiatu Dolnośląskiego. Pozdrawiam serdecznie oraz życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego i zapraszam na wyniki wyzwania :D
    http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2019/02/wyniki-wyzwania-styczniowego.html

    OdpowiedzUsuń