piątek, 25 stycznia 2019

Misie od Misi

Cześć,
dzisiaj kolejna kartka wykonana z okazji Dnia Babci i Dziadka. Przez Misię to Święto nabrało nowego, większego znaczenia i grono Dziadków i Pradziadków się powiększyło. Kartka została wykonana na bazie z Lidla o wymiarach 10 x 15 cm po złożeniu. Dodatkowo wycięłam okrągłe okienko na środku. W pracy wykorzystałam papiery Laserowe Love - Arctic Sweeties ze sklepu Na Strychu.

Hello,
today I present another card made on Grandparents' Day. Because of Misia, this Day is more important and the number of Grandparents and great Grandparens increced.  The card was made on base from Lidl, with dimensions 10 x 15 cm after binding. In addition I cut round window in the middle. I used papers from Laserowe Love - Arctic Sweeties Collection bought in Na Strychu shop.
 

Na okładkę nakleiłam napis, cekiny oraz wycięte elementy prezentów z pasków będących elementem zestawu papierów.

I put the inscription, sequins, and cut elements from paper set in the front of the card.





Przez okienko wyglądają dwa misie, również wycięte z zestawu papierów. Dorysowałam do nich niebo używając markerów Touchfive. Ponadto pochlapałam papier białą farbą. Na dole użyłam pasty śniegowej, dodałam do niej brokat oraz delikatnie pomalowałam na szaro, aby śnieg pasował do całości.

There are two bears looking through the window. I cut them also from paper set. I drew the sky using Touchfive markers. I added some white dots. At the bottom I used Snow Paste mixed with glitter and I painted it  with grey paint gently.



W środku znajdują się życzenia dla dziadków. Urozmaiciłam je tagami oraz prezentami wyciętymi z zestawu. W związku z tym, że naklejone na okładkę prezenty wystawały na drugą stronę dorysowałam prezenciki.

P. S. Tak wiem, pomyliłam daty ;)

I put greetings inside the card. I added it with tags and paper gifts cut from the set. Despite the fact, that the presents from the front were visible inside I coloured them with Touchfive markers.

P.S. I know I mislead the date. ;)





Na pozostałych dwóch stronach znajdują się zdjęcia Misi z dziadkami.

On remaining two pages the photos with Grandparents took place.





Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:

1. Art Piaskownica

https://art-piaskownica.blogspot.com/2019/01/podroze-mae-i-duze-arktyka.html

2. Tworzę w jednym kolorze

http://tworzewmonokolorze.blogspot.com/2019/01/fioletowy.html

15 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowa i wyjątkowo kreatywna praca. Będzie stanowiła wspaniałą pamiątkę przez długie lata. Dziękujemy za udział w zabawie Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra, bombowa karteczka :) niesamowity pomysł z tym śniegiem i zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna kartka. Dziadkowie na pewno bardzo zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwycam się! i niebem i misiami i pomysłem! dzięki za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa forma kartki, piękny podarek wyszedł. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To niebo jest obłędne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Замечательная открытка! Спасибо за участие в задании блога Art Piaskownicа! Удачи:)

    OdpowiedzUsuń