czwartek, 7 marca 2019

HOME sweet HOME

Cześć,
wiosna coś się na razie nie spieszy, ale mnie powoli ogarnia wiosenno-wielkanocny nastrój. Kartka schodkowa, która po złożeniu ma wymiar 10 x 15 cm. Bazę wycięłam i zbigowałam samodzielnie. Wykorzystałam papiery z zestawu Angel girls Craft o'Clock oraz wycięte z pasków domki, które były gratisem do zamówienia (ale którego? kto by spamiętał?). Dodałam trochę drzewek i słoneczko pomalowanych markerami Touchfive, gazę, kwiatki DP Craft, kwiatki - gipsówkę, żółte pręciki oraz ramki narysowane czarnym długopisem.

Hello,
the Spring is still not in hurry, but I'm slowly getting the spring-easter mood. The stepped card after folding has the dimension 10 x 15 cm. I made the base myself. I used Angel girls Craft o'Clock papers and cut from the freebie strip. I added some trees and sun coloured using Touchfive markers, gauze, DP Craft flowers, flowers - gypsophila, yellow stamens and frames drew using black pen.











Pracę zgłaszam na wyzwanie:

1. Kartkowe ABC - D jak Domek

https://kartkoweabc.blogspot.com/2019/02/d-jak-domek.html 

2. Sklepik Gosi - Chcemy wiosny!

Brak dostępnego opisu zdjęcia.



10 komentarzy:

  1. Ciekawa praca! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba forma kartki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Kasia P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa kartka.
    Dziękuję za udział w wyzaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, pomysłowa karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika.

    OdpowiedzUsuń