poniedziałek, 11 marca 2019

Śpij kochanie śpij

Cześć,
w końcu zaczęłam tworzyć prace dla siebie i rozpoczęłam zabawę z mixed mediami. W pracy wykorzystałam bazę chmurkę z Woodouts. Pomalowałam ją białym gesso Renesans. Szablon chmurek wykonałam samodzielnie na ploterze tnącym Brother Scanncut i nałożyłam ją na pracę z użyciem pasty strukturalnej Crelando z Lidla. Następnie posypałam białym pudrem do embossingu Wow!. Ramkę do zdjęcia Misi wykonałam z papierów Piątek Trzynastego Cute & Co i poszarpałam ją nożyczkami. Czas na dodatki. Wykorzystałam gazę, kulki 3d Pentart w dwóch rozmiarach, różową farbę Renesans, kwiatki różyczki, sweethearty i gipsówkę, pompony, dwa rodzaje półperełek, powycinane elementy z papieru Stamperii Wedding. Wszystkie elementy przykleiłam na żel Renesansu. Na koniec dodałam białe i czarne chlapnięcia. Skrzydełka wycięłam z kolekcji Emma & Billy i pomalowałam markerami Touchfive.

Hello,
I finally started doing projects for myself and I started fun with mixed media. In this work I used Woodouts base - cloud. I painted it using white Renesans gesso. I do the cloud stencil for my own using Scnanncut Brother plotter. I put the paste crelando on the work using that stencil. Then I used embossing powder Wow on it. I do the rectangular frame using Piątek Trzynastego Cute & Co Collection. I altered it ousing scissors. Addings time! I used: gauze, 3d Pentart bauls in two different sizes, pink Renesans paint, roses, sweethearts, gypsophila, pompons, two types of pearls, some cuttings from Wedding Stamperia papers. I glued whole elements using heavy body gel Renesans. I added some black and white dots at the end. I cut wings from Emma & Billy from Laserowe love and I painted it using Touchfive markers.
 










Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:

1. Szuflada

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2019/02/otworz-szuflade-w-lutym.html

2. APScraft


https://apscraft.blogspot.com/2019/03/wyzwanie-18-sama-sodycz.html
3. ScrapAndMe

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiqyrbNqbr0fVi6kYFRDaVjwTJp0zqFJfhQGBdYpKpDfy22IOwvSb39gmGg0TwCj1CoNn3hJC_mFWLg7YiJU1ZT9X7dw5l1B0ml6ywA58rvzCXdqqPrAPCgbMh3tJY2mxuJDIIIS1tjSTp-/s320/53452788_2050081748401808_5250721313202372608_n.jpg

2 komentarze: