czwartek, 14 marca 2019

Kobieca kartka z tagiem

Cześć
dzisiaj chciałabym przedstawić najnowszą kartkę w pastelowo-vintage'owym stylu. Robótki Stefci wypożyczyły mi swoje prześliczne stempelki i musiałam je jak najszybciej wypróbować.

Hello,
today I'd like to introduce the newset card in pastel-vintage style. Stefcia borrowed me her stamps and I had to use them as fast as I can.
 
Wykorzystane stemple to:
  • ramka, portret, napis z SC Design by Simone Clay "Picture of elegance",
  • stempel pocztowy i czcionka z Crafty Individuals "Vintage Collage".
Used stamps are:
  • frame, portrait, text from SC Design by Simone Clay "Picture of elegance",
  • post stamp, lettering from Crafty Individuals "Vintage Collage".

Stempel portret odbiłam korzystając z tuszu do embossingu Nellie's. Następnie posypałam różowym pudrem do embossingu i nagrzałam.

Portrait stamp was embossed on paper using embossing ink Nellie's and pink powder.

Wykorzystałam papiery, elementy do wycinania oraz gotowe dye cutsy z kolekcji Felici'Tea Craft o'Clock.

I used paper, diying elements and die cuts from Felici'Tea Collection by Craft o'Clock.
 
Wszystkie brzegi postarzyłam nożyczkami oraz tuszem Distress Vintage Photo.

I altered whole edges using scissors and Distress Ink Vintage Photo.

 Ułożyłam kompozycję z 11 kwiatów:
  • duży kwiat - Kreateria,
  • sweethearty Wild Orchid Crafts - Czerwony Cyrkiel, Paperconcept,
  • gipsówka - Paperconcept
  • różowe i różowo-białe różyczki
  • białe listki - Paperconcept
  • papierowe listki wycięte na ploterze tnącym.
 I used 11 flowers to make the flower-composition including roses, sweethearts, gypsophilas. I also added some white leaves.

Do wykończenia pracy użyłam gazy, sznurka jutowego, koronki w kropki oraz cienkiej taśmy koronkowej.

I used some laces, jute lace and lace taping to finish the work.


 




Pracę zgłaszam na wyzwania:

1. Art Piaskownica

http://art-piaskownica.blogspot.com/2019/03/cards-kartka-z-okazji-dnia-kobiet-tag.html

2. Kartkowe ABC

https://kartkoweabc.blogspot.com/2019/03/e-jak-embossing-e-jak-eko.html 


https://cherrycraftpl.blogspot.com/2019/03/wyzwanie-52-minimum-8-kwiatow.html

16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa kompozycja, a cała praca wspaniale się prezentuje :-) Cieszę się, że bawisz się z nami na blogu Kartkowe ABC, DT Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo romantyczna kartka w pięknych kolorach :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i romantyczna praca! Dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kompozycja :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Прекрасная работа! Мне нравится такой винтаж в открытках, как у вас! Спасибо за участие в задании блога Art Piaskownicа! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń