niedziela, 3 marca 2019

Słodkie urodziny

Cześć,
Tłusty Czwartek bez słodyczy nie istnieje, a urodziny przypadające w ten dzień to już muszą być słodkie i taka jest tez ta kartka. W pracy wykorzystałam papiery Piątku Trzynastego Hello Beautiful oraz darmowe "słodkie" materiały Piątku Trzynastego, które otrzymałam ze sklepu Paper Concept Wrocław. Brzegi papierów przeszyłam na maszynie do szycia. Do wykonana shakera wykorzystałam taśmę piankową dwustronną oraz folie do bindowania, a do środka wrzuciłam różowe cekiny i mikrokulki. Mam nadzieję, że się spodoba jubilatce ;)

Hello,
 The Fat Thursday without sweets does not exist. Moreover that day Birthday has to be sweet and so is that card. I used papers from Piątek Trzynastego Hello Beautiful Collection. I added freebie taken from Paper Concept Wrocław from the same company. I sewed through edges of  the card and shaker frame. I used double-sided foam tape and binding foil to make the shaker. I put some sequins and microbaubles inside. Hope, the birthday person will like it ;)






Pracę zgłaszam do wyzwanie:

Towarzystwo Dobrej Zabawy

http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2019/02/wyzwanie-35-urodziny-sodkie-swieto.html

2 komentarze: