wtorek, 2 października 2018

Chrzciny w odcieniach błękitu

Przedstawione poniżej exploding boxy powstały już jakiś czas temu i prezentowałam je na fb, ale jakoś zapomniałam umieścić je tutaj. Stąd, żeby podtrzymać ciągłość publikacji przedstawię w jednym poście obydwa.

BOX 1


Wszystkie elementy (kwiatki, listki, serwetki) zostały przeze mnie wycięte na ploterze tnącym Scanncut Brother.


 

Dodatkowo w środku umieściłam zdjęcie Karolka, które otrzymałam od obdarowującej go osoby. Oczywiście w środku nie mogło zabraknąć życzeń i miejsca na pieniążki.



 BOX 2

Box nr 2 jest bliźniaczo podobny do tego prezentowanego wcześniej, natomiast zamiast papierowych kwiatków i listków wykorzystałam foamiranowe. Wyglądają dużo delikatniej (choć jakoś zdjęcia woła o pomstę do nieba...).


W środku również miejsce na pieniążki, życzenia oraz cytat.



To był krótki powrót do przeszłości, a już niedługo coś nowego ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz