piątek, 19 października 2018

Imieniny z liskiem

Cześć!

Za oknem przestało dzisiaj świecić słoneczko, zrobiło się szaro i buro. Pogoda nie nastraja do spacerów, ale do robienia kartek jak najbardziej. Dodatkową motywacją są zbliżające się imieniny mojej Mamy. Ale co by tu zrobić?

Tym razem inspiracją była dla mnie JESIEŃ (ale ta piękna i ciepła) oraz mapka The Scrappy Sketches.

Dzięki tym inspiracjom powstała kartka 13.5 x 13.5 cm.


Wykorzystałam świąteczne papiery z Lidla, które kupiłam daaaawno temu, biały papier z bloku technicznego, tekturki, dżety oraz kwiatkowe dodatki, w tym pozbierane przeze mnie szyszki olchy.


Następnie dodałam liska - pomalowany markerami Touchfive pieczątka.

 

W środku nie można zabraknąć życzeń.

Dodałam również małą kompozycję łączącą się z okładką. Lisek oraz ptaszek to pieczątki pokolorowane również markerami.


Kartkę zgłaszam na wyzwania:

1. The Scrappy Sketches

http://thescrappysketches.blogspot.com/2018/10/wyzwanie-pazdziernikoweoctober-challenge.html


2. Sklepik Gosi





Brak automatycznego tekstu alternatywnego.

3. Zielone koty



https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2018/10/wyzwanie-jesienne-klimaty.html

8 komentarzy:

  1. Świetna interpretacja mapki. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesiennie - lisek, szyszki... ;) Pięknie wyszło! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Jesieni czar" - Kasia Hahn - DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodki lisek. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi-DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka słodka karteczka, super! Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń