poniedziałek, 22 października 2018

Imieninowa sówka

Cześć,
dzisiaj chciałabym przedstawić kolejną jesienną pracę.



Powycinane listki ułożyłam w wieniec, podwyższając niektóre elementy używając kartoników i kostki 3d, tak aby praca nie była płaska.


 "Plamkowy" papier, który widać na spodzie oraz pod sówką wykonałam samodzielnie.
Wystarczyło trochę farb akrylowych, pędzel, woda i papier techniczny i potem tylko chlap chlap chlap.


 Wykorzystałam farby akrylowe z Lidla. Zestaw kupiłam baaaardzo dawno temu, woda już się zaczęła w niektórych oddzielać, ale wystarczy zamieszać i korzystać.


Powyżej widać jak papier wygląda w zbliżeniu. Plamki są różnej wielkości i rozmieszczone chaotycznie. Z efektu jestem bardzo zadowolona. "Plamkowy" papier uzupełniają powycinane na ploterze gotowe jesienne grafiki: listki oraz zwierzątka.

Grafiki pobrałam ze strony: https://vk.com/skrap_roses


A po wycięciu na ploterze wygląda to następująco:


Dodatkowo dorysowałam gałąź pod sówką oraz wzorek a'la EKG jakimś białym cienkopisem, który dostałam w gratisie zamawiając markery na Aliexpress.
Nie mogło również zabraknąć napisu, a w środku osobistych życzeń do solenizanta (jubilata ? - nigdy nie wiem).


Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:


http://scrapek.blogspot.com/2018/10/wyzwanie-nr-71-liscie-liscie.html 




http://diytozts.blogspot.com/2018/10/36-wyzwanie-kolorowa-jesien.html#




16 komentarzy:

  1. Super jesienna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY-zrób to sam :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartka, bardzo pomysłowe tło! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Egocraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna jesienna karteczka :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu egoCRAFT.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza kartka! Podoba mi się ten jesienny wianuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis, tak rzadko się zdarza, że ktoś pisze skąd ma materiały i jak z nich skorzystał! A kartka wyszła bardzo pozytywna, idealnie pasuje do złotej polskiej jesieni :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Know-how się ceni, więc nie każdy o tym pisze :) ja dużo eksperymentuje i czasem nawet coś z tego wyjdzie ;)
      Ja dziękuję za bardzo inspirujący moodboard.

      Usuń
  6. Bardzo pozytywna, jesienna praca, a farbkami akrylowymi z Lidla jestem wprost zachwycona! Dziękuję za udział w zabawie egoCraft i pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka karteczka! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu EgoCraft :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodka :) I bardzo pomysłowa. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń