środa, 24 października 2018

Wspomnienia z wakacji

Cześć!

W końcu dorastam do uporządkowania części zdjęć. I tak o to wpadło mi w ręce zdjęcie z moich pierwszych wspólnych wakacji z moim mężem z 2013 roku! 5 lat młodsi i parę kilo szczuplejsi. I nikt by wtedy nie podejrzewał, że w 2018 będziemy rok po ślubie i z dzieckiem :D No, ale koniec wspomnień, czas na layout.



Cała kompozycja powstała na kawałku beermaty. W szafie znalazłam zbiory muszelek, które leżą i czekają na wykorzystanie (i ciągle brakuje czasu lub pomysłów).

 


Najpierw pomalowałam beermatę białym gesso renesans.
Następnie wykonałam fale. Do tego celu użyłam:
- farby akrylowej z Lidla,
- lekkiej pasty strukturalnej z Lidla,
- szpachelki i WIDELCA.


Najpierw zmieszałam pastę z odrobiną farby akrylowej tak, aby uzyskać piaskowy odcień. Następnie nałożyłam mieszankę na beermatę przy pomocy szpachelki. Fale powstały po użyciu widelca. Następnie całą strukturę wysuszyłam przy pomocy nagrzewnicy. W szafie znalazłam również tiulowy materiał ze złotymi kropkami, który na Boże Narodzenie służył za dekorację stołu - bieżnik, ale trochę się poplamił barszczem i postanowiłam go inaczej wykorzystać.



 Ramka powstała z papierów Piątku Trzynastego Summertime 04. Ramkę wycięłam używając plotera tnącego Scanncut. Wzór był dostępny w urządzeniu.


Ponadto zmieszałam farbę akrylową niebieską (również z Lidla) z wodą i przelałam do pojamniczka ze sprejem (element zestawu do samolotu - żeby przelac perfumy), nigdy mi się nie przydał w celach wycieczkowych) i "popsikałam" nim tiulowe tło.

Ponadto dodałam tekturki z Wycinanki, niebieskie cekiny i perełki.


Dodatkowo muszelki i inne elementy wykończyłam perłową farbą metaliczną Cadence 152 inci-pearl.


W końcu mąż jest zadowolony, że powstało coś dla niego.

P.S. No tylko po części dla niego ;)

Pracę zgłaszam na następujące wyzwania:


1. Craft O'Clock

http://www.craft-o-clock-blog.pl/wp-content/uploads/2018/10/CRAFT-O-CLOCK-WYZWANIE-12.png

https://snipart-pracownia.blogspot.com/2018/10/wyzwanie44-morze-challenge44-sea.html 

http://filigranki-pl.blogspot.com/2018/10/wyzwanie-39-praca-bez-kwiatow.html?m=1









10 komentarzy: