sobota, 6 października 2018

Ślubne szaleństwo

Cześć,
zgodnie z obietnicą - dzisiaj coś świeżutkiego.





Magenta+Groszek - da się! W ten sposób powstała szalona kartka na ślub inspirowana papierami Lemoncraft:Just love me 09 oraz Everday Spring 06. Pomimo, że są to dwie różne kolekcje to myślę, że pasują idealnie!



Kwiatki i listki do pracy wykonałam samodzielnie z białego i różowego foamiranu. Do wykonania wykrojów użyłam plotera Brother Scanncut. Następne przetestowałam 2 różne techniki barwienia foamiranu: przy pomocy tuszy Latarnia Morska oraz markerów Touchfive.


 Motyw serwetki widoczny w lewym g órnym rógu wycięłam również korzystając z gotowych elementów plotera.


Jako bazę użyłam gotową bazę ze sklepu Na Strychu, czyli tym razem na leniucha ;)


 Kanty kartek papieru poszarpałam nożyczkami, dodałam dżety oraz papierowe chorągiewki przyklejony przy pomocy kostek 3d, aby cała kompozycja nie była płaska.


W środku już nie szalałam - wydaje mi się, że sam papier jest na tyle barwny, że zbyt łatwo jest przesadzić. Oczywiście wygospodarowałam miejsce na prezent i życzenia.



Teraz trzeba będzie się pożegnać z latem i zrobić coś w kolorach jesieni ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz